sunnuntai 11. syyskuuta 2016

Selfiepostaus

Olen tosiaan viime aikoina ostellut vaikka mitä. Olen myös huomannut, että kaikki kultaiselta 90-luvulta säilyttämäni vaatteet ja asusteet ovat nyt todella IN. Laitoin esimerkiksi perjantaina töihin viidennellä luokalla ostamani Adidas-verkkatakin. Oli kyllä todellakin teinien mielestä suurinta huutoa. Samoin kävin isojen papukaijakorvistenkin kanssa. Nooh, mikäs 90-lukua muistellessa. Niitä, mitä en ole säilyttänyt, olen näköjään vähän ostanut. Kyllä. Kaapissani odottaa pilottitakki kylmempiä kelejä. Mitähän muuta on vielä luvassa...

Olen ostanut kesällä aika monta perusmekkoa Henkkamaukalta. Löytöjä olen tehnyt paljon myös Newyorkerilta (mm. ruutupaidan ja collegejakkuja). Farkkutakin bongasin Vero Modasta. Lisäksi olen tilaillut Zalandolta eri merkkisiä vaatteita. Ihastunut olen Piecesin perusleggareihin sekä Adidaksen urheilutrikoisiin. Näiden lisäksi eteeni sattui aivan ihan kukallinen Even&Oddin ohut takki. Inhoan kuvata itseäni, mutta ihan jo takin ja kesän kaikkien löytöjen kunniaksi julkaisen nyt kaksi kuvaa. Jee!

Uudet Burberryn lasit

Trikoomekkoselfie

Kukkatakkiselfie
Ps. Kuten huomasitte olen vahingossa oppinut tekemään tuollaisen sekavan nutturan. Jipii, nyt se sitten onnistuukin aina. Ja alimmaisessa kuvassa on jonkilainen viritys. Sekin on jees.

4 kommenttia:

  1. Kiva että olet taas palannut blogin ääreen :) Hassu sattuma, mä törmäsin viikonloppuna omiin papukaijakorviksiini ja nostin ne esille, kun niitähän voisi käyttää just nyt! Ja mulla on muuten samanlaiset Marimekon laukut kun sulla tuossa aikaisemmassa postauksessa, tosin sinisen sijaan musta. Logolaukku samanlainen, tykkään siitä paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pieni tauko teki tosisesti hyvää! Enkä aio jatkossakaan pahemmin stressata. Kirjoittelen, kun sattuu siltä tuntumaan. Ei tätä kuitenkaan voi kokonaan unohtaa, kun kadotan sitten kaikki ruokaohjeeni. Oikeastaan siksi tätä on vähän pakko pitää, koska en muuten mitään muista. :D

      Joo, nyt on kyllä tullut urakalla ostettua Marimekkoa. Eppu-reppukin on, mutta sen sentään ostin käytettynä. Oon tosi paljon käyttänyt Mini Matkuria, mutta Weekender on vielä oikeastaan kunnolla korkkaamatta. Tykkään ihan hulluna kaikista! Kiva, että tykätään samoista asioista. :)

      Joo! Nyt papukaijakorvikset kehiin! Pakko vaihtaa ne metalliset osat, kun tuppasi vähän allergiaa pukkaamaan. Oon tosiaan nyt lähiaikoina investoinut korviksiin. Tykkään isoista koruista, joten varmaan tulee vielä jotain ostettuakin.

      Btw. Jos satut tätä lukemaan, niin onko teillä Hakolan sohva? Olin kuvasta katsovinani... Jos on, niin ootteko tykänneet?. Harmittaa, että Kodin1 meni konkkaan. Siellä oli välillä -40%:n alennuksia, joten nyt ihan totisesti joutuu rahojaan laskemaan, jos sohvaan investoi. Mietin vaan, olisikohan se nyt 1400 euron arvoinen sijoitus. Hienohan se on ja tyylillisestikin asunnon muuhun stailiin sopiva. Ja kotimaisuus plussaa tietenkin.

      Poista
    2. Mun pitäis varmaan vaihtaa kans ne nikkeliset osat hopeisiin, mut tosiasiassa en edes tiedä onko mulla enää korvissa reikiä, kun tulee niin harvoin pidettyä mitään. Syytän silmälaseja, kun niitä on pakko pitää aina ja jotenkin en osaa pitää korviksia yhtä aikaa.

      Meidän sohva on 299€ investointi Ikeasta (Karlstad), ja ihan hyvä on meidän tehokäytössä ollut nyt puoli vuotta. Ja etenkin sopivan siro tähän olkkariin, mutta kuitenkin mukava löhösohva :) on kyllä eka ikean sohva koskaan, joten katsotaan miten kestää.

      Heh, niinhän se on, että mitään ei muista jos ei blogiin kirjoita :) mut stressiä ei koskaan kannata ottaa! Mut joka tapauksessa hauska kuulla kuulumisia, kun ei muuten törmäillä kun asutaan näin eri puolilla Suomea :)

      Poista
    3. Ehkä pitänee itsekin kartoittaa Ikean sohvavalikoimaa. On kuitenkin monta hyvännäköistä ja oma, nykyinen sohva alkaa olla jo melko huonossa kunnossa. Kerro toki, miten sohva kestää käyttöä. Teillä on vielä se koirakin. :)

      Poista